2015. október 12., hétfő

Védőnő

Ma csörgött a telefon es a védőnő volt az. Jaj, már előre rosszul voltam. Anyuka, meg kellene már csinálni a hat hós státuszt...rá ér a héten? Igen, rá, csutortokon. Ok, jön majd késő délelőtt. 
Eloszor is: anyuka. Rosszul vagyok tőle. Miert nem bír a rendes nevemen szólítani?! Biztosan latja a papíron, vagy számítógépben vagy noteszben, hogy hogy hívnak. Igen, anyuka vagyok, van két gyerekem, de muszaj akkor most már vadidegeneknek igy szólítani? Engem ez az elejétől fogva nagyon zavar. Az is, amikor anyósom azt mondja, amióta megvannak a gyerekek, hogy : anya, nézz csak ide, ez jó lesz igy? ( például) brrrrrrrrrr. Pedig kedvesen mondja. 
Már megint jelezte a védőnő a telefonban, hogy jaj olyan régen beszéltünk, anyuka, minden rendben van? Mondom neki, hogy igen, problémamentesek vagyunk. 
Basszus, miert kéne folyton hivogatnom?? Vagy valaki ezt teszi? Ezt kellene, ha minden rendben van? Nem ertem én ezt. Igaz, egy jo ideje már nem találkoztunk, több mint két hónapja. De ha egyszer nincs hozza kérdésem, akkor minek hivogassam? Egyebkent sem a szívem csücske. Az a fajta, aki kívülről jaj hű de kedves, csupa mosoly, közben meg finoman be be szólogat. Azt mondja a múltkor: van még kérdes? Habár, eddig se nagyon volt...pffff.
Na szóval előre rettegek a csütörtöktől. Azt sem értem, ha elmegyünk a gyerek orvoshoz, leméri a gyerekeket, megvizsgálja, akkor minek ezt a hajcihőt a védőnőnek is vegig csinálni? Jó, tudom, most kicsit lehet sarkos vagyok, mert még friss az élmény, es biztosan van,, akinek sokat segit. Visszaveszek, na. 
De akkor is. 

4 megjegyzés:

  1. Ha azt mondja neked anyuka, kérdezz vissza, hogy 'igen, védőnő?'. :)

    VálaszTörlés
  2. Ó jaj. Az enyém is az agyamra megy és nem igazán van haszna. De mikor úgy komolyan kérdeztem tőle (pont kiütéses volt Zselyke) arra nem tudott mit mondani.
    Az enyém állandóan könyvtárnyi olvasnivalót ajánl, de semmi praktikusat mind ilyen lélektani dolgokat amire aztán rohadtul nincs időm...

    VálaszTörlés
  3. Végre van még valaki, aki nem kedveli ezt az anyukázást. Már a kórházban sem szerettem, hogy anyukának hívtak, most sem szeretem, ha felnőtt ember hív így. Igen, anyuka vagyok, de a fiam meg a lányom hívjon anyukának. Más hívhat a rendes nevemen.
    Nekem nagyon jó fej a védő néni, de most már csak én is akkor szólok, ha baj van.

    VálaszTörlés
  4. Végre van még valaki, aki nem kedveli ezt az anyukázást. Már a kórházban sem szerettem, hogy anyukának hívtak, most sem szeretem, ha felnőtt ember hív így. Igen, anyuka vagyok, de a fiam meg a lányom hívjon anyukának. Más hívhat a rendes nevemen.
    Nekem nagyon jó fej a védő néni, de most már csak én is akkor szólok, ha baj van.

    VálaszTörlés