2015. október 5., hétfő

Nagyon fáradt

Eddig minden nap arra törekedtem, hogy a lakásban rend legyen, ruhák kimosva, edények elmosogatva, ágy megigazítva, gyerekek maximálisan ellátva, délután sétáltatva, satöbbi. Most kicsit kipurcantam. Hétvégén egy vidéki városban voltunk esküvőn, a gyerekekkel együtt. Az utazás oda majdnem harom óra, etetni, át öltöztetetni, pelenkazni, nekünk átöltözni, szoba emeleti volt, le föl cipelni a hordozo val a gyerekeket, mert lift nem volt. Majd a szertartás, onnan vissza, megint kaja és az előzőek. Onnan este nyolckor indulás a szüleimhez, ami meg majd egy óra út volt. Másnap ezer dolog bepakolása az autóba ( szülők ugye mindig igy engednek el) , irány egy masik város a húgomékhoz baba látogatóba, persze másfél oras kêséssel, majd onnan este hatkor indulás. Eddig szuper ül bírták a gyerekek, itt purcantak ki. Másfél óra üvöltés az autópályán, ugye nem kell részleteznem? Majd csak elaludtak es a hatra levő egx órát vegig aludták. Este tíz volt, mire ágyba dugtuk őket. Most a lakás romokban, kosz van és kupi. Millió szennyes...én meg hulla vagyok, pedig aludtam egesz ejjel. Faj mindenem, dagad a lábam. 
Most nézek ki a fejemből, gyerekek a játszó szőnyegen birkóznak. 
Kicsit sok volt most ez a hétvége. 

6 megjegyzés:

  1. Ez tipikusan a "de jó neked csak a gyerekkel kell foglalkoznod" esete. Én utazás nélkül is elérem ezt a szintet estére. Csak én ráadásul baromi felületesen alszom, inkább csak forgolódok és bárányokat számolgatok.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Jaj! Ezt olvasva is nehez volt feldolgozni. Ferfiasan bevallom, hogy utalom azokat a hetvegeket, amikor ezer program van, mert egesz heten a Ferjjel harmasban toltott hetvegere gyurok, aztan ha program van es csak rohanunk, elvesztegetettnek erzem az idot. Hiaba csalad, baratok, rokonok, imadom oket, de olyan sok az egesz heti tennivalo, meg olyan keves az egyutt toltott minosegi ido, hogy inkabb minden hetveget lazulos "csak mi" programokkal verteznek fel... Remelem azert ki tudod pihenni magad kellokepp!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Na, ahogy elolvastam, én el is fáradtam:) Próbálj kihasználni minden időt a pihenésre.

    VálaszTörlés
  6. Már a felénél elfáradtam drága Cic, nem csoda, ha kipurcantál!

    VálaszTörlés