2015. október 14., szerda

Repertoár

Gondoltam ossze szedem, mik azok a kis versikék, mondókák, énekek, népdalok, amikkel a gyerekeket szórakoztatom egesz nap: ( hátha valaki kedvet kap)

- boci, boci, tarka
- cifra palota
- cirmos cica haj
- hová mész te kis nyulacska?
- cickom, cickom
- én elmentem a vásárba...
- ég a gyertya ég
- egyszer egy hétpettyes..
- lóg a lába..
- érik a szőlő
- hej Dunáról fúj a szel 
- lenn a délibábos Hortobágyon 
- a part alatt..
- a börtön ablakába..
- tavaszi szél..
- ha én rózsa volnék
- sárga rózsa 
- ecc, pecc ki mehetsz...
- egy, megérett a meggy
- mókuska, mókuska
- csiga biga gyere ki
- hőc, hőc katona
- tekeredik a kígyó 
- cini, cini muzsika
- Pál Kata Péter
- elvesztettem zsebkendőmet
 
Természetesen a teljesség igénye nélkül. Szerintem ugyanennyit fel tudnék még sorolni, de most hirtelen ezek jutottak eszembe. 

2 megjegyzés:

  1. Kb 90%-ban stimmelnek az altalam enekeltekkel. Imadom a listadat, nagyon cuki :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez vicces volt. Főleg a börtön ablakába!
    Én népdalokat szoktam (nem mindet szereti) és nagyon tudom ajánlani a Nyuszi ül a fűben-t ha van hozzá nyuszitok.
    Én még verseket is mondok nagyon ritmusosan mondókaszerűen pl. Toldi. És a számolást is szeretik a kicsik nagyon artikulálva mintha valami nagy dolgot mondanánk.

    VálaszTörlés