2015. április 28., kedd

Még mindig nem jó

Itt most rólam van szó, vagyis a véreredményemről. A zárójelentés en ugyanis az az instrukcio szerepelt, hogy haziorvosnál jelentkezzen kiterjesztett labor vizsgalat céljából. Nos, ez megtörtént. 
Idézem az orvosom: a lelet szar. Vagyis a màjfunkciok még mindig. Már jobb mint amikor haza jöttem a klinkáról, de még rossz. Tele van csillaggal a vérkepem. :( nagyon elkeseredtem emiatt. Mikor lesz már ennek vége?! A vizeletemben is sok meg a feherje. Konkrétan kb 600 Mg. Tudom, hgy minden javul, de jó lenne, ha egészséges lennék! Amikor a preeclampsia miatt bekerültem majdnem 2g! Volt, mikor hazajöttem 1 g, most 600 Mg. Igen, jobb,,de igencsak a referencia tartomány fölött van. 150-ig jó. Hm...
Három het múlva ismétlés. Kiváncsi leszek. 
Csutortokon hat hetes kontroll a nőgyógyàsznál, vajon ő mond erre valamit?

1 megjegyzés:

  1. Melyik májfunkciókat nézik és ezek milyenek, mennyire rosszak?
    Nekem volt egyszer egy "rejtélyes" betegségem, sosem derült ki de a GOT és a GPT közel 400 volt és hetekbe került mire lement. Sem terhes nem voltam sem más bajom nem volt (vagyis trombózisra gyanakodtak), végül azt mondták valami mérgezés.
    Én nem ettem akkor pár hétig húst, zsírt és tejterméket. Nem tudom a szoptatás miatt ezt meg tudod-e tenni? Vagy bármi más a májat méregtelenítő szert, teát tudsze szedni?
    Nagyon sajnálom amúgy. Nem tudom normális esetben mennyi idő alatt kellene helyrejönnie.

    VálaszTörlés