2015. május 6., szerda

A hogyan tovább

Annyi mindenről kellene írnom, nem is tudom, hol kezdjem. Egyik gyerek most is a kezemben, próbál elaludni, en meg gèpelni. 
Kis huncut, a szeme csukva van, de ràm sandít, ha abba hagyom az arcocskája simogatàsàt. 
Gondolodom, hogy mi legyen a bloggal. Babanaplót nem akarok vezetni, nem vagyok az a tipus, èrzem, nem menne. Lehet, hogy ebben a formàban itt befejezem a blogom. Talan nyitok egy màsikat, màs tèmàval. Vagy egyszerűen most kiszàllok az éterből. 

Holnap vérvétel, meglàtjuk, javultam e...nőgyógyászom szerint nem olyan vészes az előző sem, és ne várjam, hogy percre pontosan hat hét alatt rendbe jöjjek, mert ez több időt igényel. Jo lenne a beteg tudatot magam mögött hagyni. 

Az anyaság nem könnyű feladat, naponta beletörik a bicskàm. 


8 megjegyzés:

  1. Ne már basszus annyira érdekel hogy mi van veled. Meg hogy hogy boldogulsz.

    VálaszTörlés
  2. Engem is érdekel, miujs veled, veletek!!! Ne is foglalkozz most egy új blog létrehozásával, írj csak ide, mégha csak pár sort is! Aztán később majd meglátod! Remélem, a vérvételi eredményed javulást mutat, jó lesz minden majd idővel, meglátod!

    VálaszTörlés
  3. Ne menj el !!! Ikreket várok , figyelem minden írásod .
    Ha csak pár gondolatot tudsz leírni annak is örülnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök az ikreidnek Poppy Field! Olvastalak, amíg nyitott voltál és nagyon gratulálok, hogy sikerült! Nálam is ikrek laknak a pocakomban, így én is szívesen olvasom Cicmorgót!

      Törlés
  4. Én is szeretnélek továbbra is olvasni. Írj csak amikor van időd, engem is érdekel mi van veletek!

    VálaszTörlés
  5. Naponta? Az èn bicskám óránként... :( De ügyesek vagytok! Egyre jobb lesz!

    VálaszTörlés
  6. Azért ha időd engedi Cicmorgó várom a soraid és szorítok, hogy a nődokinál minden rendben legyen.

    VálaszTörlés