2015. május 21., csütörtök

Telik az ido

A lányok már ket hónaposak, nagyon gyorsan telik az ido. Szepen fejlődnek, majdnem fej fej mellett, és elfogultság nélkül mondhatom, hogy egyik szebb mint a masik. :)
Holnap utazunk vidékre a szüleimhez, 300 km-t. 8 hónapja nem voltam otthon, nagyon varom már! Kicsit tartok a hosszú úttól, nem tudom, hogy fogjak a babák bírni. Autókázni szertnek, altalaban alszanak, de ez azert hosszú út lesz,,és a végére biztosan meg fognak éhezni. Remelem nem lesz az autópályán semmi fennakadás. 
Az élet velük nagyon pörgős és monoton egyben. Ugyanaz a pár dolog ismétlődik nehány óránként. Pisi, kaka, pelenka, szoptatas, tapszer, kis játék majd altatás. Közben gyorsan elindítani egy mosast, vasalást, főzést, bevásárlást. A napi felüdülés most mar a séta, amit mindenki nagyon élvez, szülők és gyerekek egyaránt. A babakocsink szuper jó választás volt, nagyon könnyű irányítani. Egyedül a ki és összecsukàs megy nehezen, mert bizony erő kell hozzá. Nem is kevés. Nem tudom, más típusnál is igy van e ez.
Újabb vérvételen vagyok túl és az eredmények nem igazan javulnak. :( ennek nagyon nem orulok, mert igy nem tudom elengedni ezt az egészet. Időnként mindig ott jár a fejemben. Megkérdeztem anyukámtól, meddig lehet ilyen szar májértékekkel élni. Ugyan mar, mondta ő, a máj gyorsan regenerálódik. Csak làtnám már én is. Jövő heten újabb ismétlő vervetel. Nőgyògyászhoz is be kell megint jelentkeznem, mert szerencsére már nem verzek. A hat hetes kontrollon még igencsak jött belőlem, dokim szerint normalis, főleg amíg a vernyomas nem rendeződik. A vernxomas pedig nem igazan rendeződik, napi 2 cordaflex retardot szedek meg mindig. Felhívtam a klinikai kardiológust, aki egx tündér, és ugyan ő azt mondja, szedhetem nyugodtan ezt a tablettát, mert ez nem májkarosító. Az a dopegyt, de azt mar nehány hete sikerült szepen leépítenem. De azert nyilván a végső cél az, hogy ne kelljen tabletta. Szóval nogyogyasz. Kell ugyanis egy rákszűrés. Ha s vernxomas rendeződik akkor kapok valamilyen tablettát fogamzásgàtlas gyanánt, ha nem, akkor nem kockáztatunk, hanem jön a spirál. No majd kiderül ez is. 
SOk boldogság és nagy szerelem a gyerekek, ezzel együtt rengeteg lemondás és áldozat. Megváltoztak a prioritások. De tényleg ugy van, hogy ha vannak is nehezebb napok, pillanatok, az ember képes egy mosolyuktól mindent elfelejteni és menni tovább. Szeretem őket. <3

4 megjegyzés:

  1. Második gyerkőcnél CMV fertőzöttek lettünk mindketten, picibabám májgyulladása 4 hónapos korában jött helyre, és mivel én is májgyulladást kaptam, szülés után 7 hónappal lettem csak egészséges. Addig diéta volt és gyógynövények, gyógyszerek, vitaminok. Kitartást! Helyre fogsz jönni! Csak sajnos idő kell hozzá.
    Jó babázást kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mariatovist szedtél? Szoptattàl vele?

      Törlés
    2. Igen szedtem. A legjobb ha olaj formájában viszi be az ember es nem kapszulában.
      A cmv miatt a babam 8 napos korában el lettünk tiltva a szopizik. Utana soha többé nem kaphatott anyatejet :(

      Törlés
  2. "Sok boldogság és nagy szerelem a gyerekek, ezzel együtt rengeteg lemondás és áldozat" - totálisan egyetértek, és ugyan még csak halvány fogalmam van róla, de biztos, hogy ugyanezt érzi mindenki, pláne, akinek egyszerre kettő születik. Van esélyed a közeljövőben egy "én-napot" tartani vagy saját magadra vagy csak kettőtökre? Szuper lenne egy kis feltöltődésre, hogy megújult energiákkal légy a lányokkal, a kis szerelmeitekkel :) Mutatsz majd új fotókat róluk? :)

    VálaszTörlés