2015. május 28., csütörtök

Oltás, miegymás

En naiv, azt gondolom, hogy na most lesz idom megírni egx tíz perces blog bejegyzést. Haha. Kiváncsi vagyok, mi lesz belőle. Akkor vágjunk is bele.
Apa most ment el dolgozni, én meg őrködöm a ket csajszi felett. Próbálnak elaludni. Csak ugye mire az egyik fél kóma, tuti akkor nyekkem egyet a masik. Vica versa. Persze ha kiesik a cumi, azonnal ébrednek, na ekkor kellek én, aki vetődik hangtalanul, hogy a másodperc töredéke alatt vissza varázsolja a cumit ahova való, a baba szájába. 
Tegnap megvolt a ket hónapos oltás. Múlt heten vittem már oket, 19-én, de mivel csak 20-án születtek, a nagyon okos számítógép nem engedte beadatni. Szuper. Mivel hétvégén haza utaztunk, jobbnak láttam, csak ezen a heten vinni oket, tartottam ugyanis a belázasodástól. És milyen jol tettem. Cs. Ugyanis ejjel belázasodott, 38,2-mértünk, kapott fél kúpot a kis fenekébe. Reggelre 37,7. Szerintem nem úsztuk meg ennyivel, de majd ma kiderül. Tegnap nagyon nyugos volt, konkrétan 6-tol 9-ig ordított szinte mind a ketto gyerek. Kicsit kiborultam. Estére azert mar sok volt, mert Cs. Reggel óta szinte csak ölben bírt megmaradni, es nem aludt csak kb háromszor husz percet. Sajnáltam. Megis  ideges voltam már este. Természetesen nem szakadt el a cérna, de elvékonyodott. Vannak ilyen napok, estek. Aztán azert reggelre ujra normalizàlódik a tűrőképességem határa. 
4190 és 4100 g es 56-57 cm a paraméterek. 10 centit nőttek két hónap alatt! Nagyon meg lettek dicserve. :)
Bizony sorra növik ki a ruhákat. 
Hétvégén mint említettem nagy út várt ránk. 320 km-t utaztunk. Hála es köszönet Martinának, amiért felrakta azt a képet, ahol Lelle babát tükörből lehet szemmel tartani az autóban. Meg aznap be szereztünk ketto ilyet, és bizony nagy hasznát vettük az úton. Ad1 tudtam elől ülni, különben hátul kellett volna, közöttük, ugy, hogy a csípő csontomba mélyed mindkét bébi hordozó. Elég fájdalmas. 
Ad2 egx cumi lánccal kombinálva remekül tudtam a kiesett cumikat vissza helyezni. Minden leendő ikres kismamának javasolni tudom a beszerzését!
Az én tündér leányaim szinte vegig aludták az utat, vagy nézegetek ki az ablakon és rácsodálkoztak a világra. Nagyon érdeklődők voltak. A vissza út is hasonlóan kellemesen telt, leszámítva egy balesetet az autópályán. Mivel az autó megállt, L. Felébredt, éhes is volt màr. Az volt a szerencsénk, hogy egy benzinkút kb 500 méterre volt tőlünk, igy odáig elaraszoltunk kb husz perc alatt. Ott megetettuk oket, a két elso ülésen, ölbe véve. Igazi kis látványosság voltunk ott a kavalkádban. Gyors büfi, tankolás, es indultunk tovább. Szerencsére addigra eltakaritották a történteket. 

A ferjem felmondott a munkahelyén. Nem volt könnyű döntés, de meg kellett hozni. A cég, ahol dolgozik, fogalmazzunk lájtosan úgy, hogy nem éppen emberbarát. Nem voltak megfelelőek a feltételek, sem tul szabályosak. Nem ragozom. Kedden dolgozik utoljára, utana itthon lesz velünk és munkát keres. Ha ott marad, esélye nincsen masik állást keresni, mert nincsen ra ideje. Ha meg haazér, muszaj nekem segíteni a gyerekek körül. Azt várom ettől a nyártól, hogy kicsit kovácsoljon össze minket ismét, hogy sokat legyünk a jo levegőn, és sokat találkozzak a családommal. Bizakodó vagyok. 



2 megjegyzés:

  1. Örülök hogy segített. :) Amúgy nagy szerencséd van tudod e, :) Lellének a kocsiban nincs cumi ugyanis ő képes másodpercenként kilökdösni és sírni utána. :) Az hogy a férjed eljött, az Neked most hatalmas segítség, és ahogy írtad itt a nyár. Munkát pedig majd lel ügyesen! ;)

    VálaszTörlés
  2. Az a tükör óriási, be fogom én is szerezni, az biztos! A férjednek igaza volt, hogy ott hagyta azt az állást. Sz. előző munkája is alkalmatlan volt családi élettel összehangolni, most szerencsések vagyunk, hogy ugyan kevesebb fizuért, de olyan helyet talált, ami hihetetlen családbarát mind munkaidőben, cafetériában, mind a kollégák hozzáállásában - és ez igenis számít anyának, apának egyaránt, pláne ikreknél. Kívánom, hogy a férjed is találja meg mihamarabb a megfelelő új helyet! Cs-nek pedig mihamarabbi lázmentességet!

    VálaszTörlés