2015. június 10., szerda

Rossz kedv


Azert, mert tegnap ismer sikerült egy 200-as vernyomast produkálnom. Különösebb tünet nélkül természetesen. Szerencsére volt itthon olyan gyógyszerem, amit nyelv alatt kell gyorsan elszopogatni. Es amiből a múltkor ketto sem használt. Most szerencsére hamar levitte 110-re. De nem is értem. Ez még mindig a preeclampsia?! Pedig mar kezdtem elfelejteni az egészet, erre tessék! Annyira elegem van! És akkor legyek nyugodt, ne legyek ideges! Nem is tudtam hirtelen, hogy ha nem megy le, akkor hova menjek? Meg mindig a klinikára? Szules utan lassan három hónappal? De basszus, ez akkor is szules utáni szövődmény, nem? Orvosom hoz majd július 14-én megyek, azert nem hamarabb mert szabadságon lesz. Egyebkent tuti valami köze volt az időjáráshoz, mert ahogy jött ez a nagy eső, éreztem, hogy szédelgek, nem százas a fejem. 
Ma rettegek. Nem akartam ezt ujra àtélni. Halálfélelmem volt tegnap. 

A gyerekekről egy kicsit. 
Nekem vannak a világon a legjobb kislányaim, az tuti. Most is édesen alszanak a kiságyban, mindenféle altatási rituálé nélkül. És este is ez van. Max kis homlok simi, vagy csak a puszta jelenlétünk elég altalaban. Ejjel egyszer kelnek enni, olyan 4 óra körül, majd azonnal,alszanak vissza. 
Az esték nehezebbek, olyankor màr nyűgösködnek és ölbe vágynak. Ez van mondjuk 6-től 9-ig. Na de ezt meg ki lehet bírni. Most apa is itthon van ugye, igy meg végképp. 
Reggel mosolyogva fogadnak, tele szájjal vigyorognak. :)
Imádom oket, egyszerűen túlcsordul a szívem ilyenkor. 


7 megjegyzés:

  1. Tüneményesek!!!! :)))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Ohhhh, Istenem, kis szépségek. Örülök, hogy gyerekek téren nem olyan vészes a helyzet, mármint, hogy nyugodt babák, meg hogy a férjed is otthon van még, gondolom iszonyat nagy segítség.
    Vernyomassal nem tudom ilyenkor hová tudsz fordulni. Háziorvost nem tudod megkérdezni? Reméljük, csak az idő miatt volt és nem lesz ez állandó. Olellek!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörü babák :) de basszus milyen hamar megnönek :O

    VálaszTörlés
  4. Ez a fránya vérnyomás, sajnálom! :/ Privát kardiológus érdekes lehet? Én anno amikor így megijedtem a szintén vihar előtti 180/110-es vny-tól (tuti, hogy front esetén durvul be), az egyik kolléganőm révén a Pulzus Központ egy orvosa, dr Sárai Anna privát praxisára mentem el, de nagyon sürgősen kellett, mert féltem, nem tudtam volna házidoki beutalóért + időpontért várakozni napokat/heteket tb alapon, a SOTE AR osztálya pedig ezzel nem foglalkozott. Szólj ha kellenek az elérhetőségei, elküldöm!

    A lányok nagyon édesek!!! :) A képekről nekem olyan, mintha nem is kétpetéjűek lennének, annyira hasonlítanak egymásra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Heni! Én a Sote kardiologusàval tartom a kapcsolatot, őt hívhatom bármikor meg mehetek hozzà. Holnap fel is hívom es jövő heten kérek egy időpontot, de az ilyen ad hoc jellegű kiugrásokkal úgysem tud mit kezdeni. :/

      Törlés
  5. Csodaszépek!
    Gáz ez a vérnyomás dolog. Szerintem lehet a terhességből visszamaradt dolog ami nehezen gyógyul. Én is írok majd, nálam se múltak el nyomtalanul a kialakult problémák, de ez a vérnyomás valóban ijesztő és tökéletesen megértem hogy halálfélelmed volt. Mindenképp vizsgáltasd ki és legyen bármikor elérhető fizetős orvos kontakt erre.
    Remélem nem lesz semmi baj. Én - mint laikus - annyit tudok hogy a néha (okkal, pl. front) megemelkedő vérnyomás sokkal kisebb gond mintha állandóan magas.
    Írj majd hogy mit mondott a doki, és a Férjednek "üzenem" hogy vigyázzon rád, hisz akkora hősies tettet hajtottál végre a két csodás leányzó kihordásával!
    Ölellek.

    VálaszTörlés