2015. június 26., péntek

Csak úgy elvagyunk

Mostanában van az, talan amióta D. Itthon van, hogy csak ugy elvagyunk es ez tök jó.  Csak ugy telnek a napok, nyugiban, bonyodalmak nélkül. Pihenünk, filmezunk, főzögetek, bevásárolunk, sétálgatunk és mindeközben folyamatosan babázunk. Nagyjából most jutottunk el oda, hogy majdnem mindenre van vagy lenne időm, kis túlzással persze. Elmehetnék kozmetikus hoz, vagy massziroztatni. Persze még nem voltam, de tervben van. 
A csajok nagyon jó alvók lettek. Este letesszük oket olyan 9-10 körül ( inkabb10) es alszanak kb reggel 5-ig, hatig. Akkor esznek, es rögtön alszanak vissza kb 9-10 ig. Megint esznek es megint alszanak vissza, kb fel óra óra fent lét utan. Alszanak kb délig. Utana van egy kis játék ido. Ekkor még teljesen nyugisak, nem kell cipelni oket. Délután 6 körül kezdődik a nyűgösködés, ami sok esetben kitart lefekvés ig. Ekkor mar igénylik az ölben cipelést. Eközben pl filmezünk, állva, egyik làbról a másikra, néha sétálgatva. Majd fürdés kaja es alvás. 
Esténként megyünk még sétálni, kb egy másfél órát szoktunk. Ezt altalaban nagyon szeretik. 
Mostanában kezdenek figyelni egymásra, egyáltalán észre venni, hogy van itt egy masik baba is. Es mostanában van az, hogy már simán le lehet tenni oket egy helyiségben, egy időben egymás mellé. Eddig sok jo nem sült ki belőle. Csak nyàvogtatták egymást. 

Szeretem a mostani napokat, most ugy jol erzem magam. 

4 megjegyzés:

  1. A második bekezdést én is írhattam volna. :)
    De akkor sem adom :)
    :) :)

    VálaszTörlés
  2. Ó de jó. Én is sokszor gondolok arra hogy ha a Férjem itthon lenne velünk többet (pl. minden este)mennyivel jobb lenne. De ezek csak átmeneti állapotok. Viszont mire újra visszamegy dolgozni tök jól átvészelitek a még kritikus időszakot.
    De érdekes hogy most kezdik felfedezni egymást. Kiváncsi vagyok hogy fognak majd kommunikálni. Menj el kozmetikushoz minél hamarabb. Én is tervezem majd augusztusban, Anyum fog jönni bébiszittelni délelőttönként 2 hétig mikor a többi unokája táborban lesz.

    VálaszTörlés
  3. Ó micsoda boldogság és harmónia érzés lehet a 2 csajszival mindkettőtöknek együtt! ♡♡

    VálaszTörlés
  4. Idilli :) jól hangzik nagyon a kis életetek :)

    VálaszTörlés