2015. július 2., csütörtök

Nagy szerencse

Nagy szerencse, hogy két babát kaptam a jó Istentől, mert ugy gondolom, én nem leszek többet terhes. 
Mindenki mondogatja, hogy dehogynem, majd meg gondolod magad! Basszus, miert kéne meggondolnom magam?! Van ket gyonyoru, egészséges kislányom, miert nem elég ez? Főleg olyanok szájából, akinek szinten ketto van, esetleg csak egy...azert mert én egyszerre "le tudtam", attól még ez két kulon gyerek. Akiket fel kell nevelni, etetni, iskoláztatni kell. És szeretni, foglalkozni velük. 
És igen, baromira tartok egy esetleges következő terhességtől is. Majd aki végig csinálja azt, amit én, esetleg az nyilatkozhat a témában. 
Fella legutóbbi írása kapcsán elgondolkodtam azon, hogy hogyan is szeretem en ezt a két gyereket. Valahogy ugy, hogy alig férnek már bele a szívembe. Szó szerint minden nap jobban szeretem oket. Soha nem hiszem, hogy lehetséges lesz holnap ennél jobban szeretni, es megis mindig igy történik. 
Amikor a kezemben van az egyik gyerek, hajlamos vagyok azt gondolni, hogy úr isten, ő a leggyönyörűbb kislány a világon, aztán jon a masik gyerek, kézbe veszem és ugyanazt erzem mint az előzőnél. Szóval van két leggyönyörűbb kislányom. Mindkettőben mást szeretek, mindkettővel máshogyan találom meg a közös hangot. De igy van ez rendjén.

8 megjegyzés:

  1. Élvezet olvasni az érzéseidet :) ♡♡
    (a kéretlen tanácsokkal, megmondásokkal én is ugyanígy vagyok)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon jó olvasni a soraidat, megkivanja az ember szinten érezni őket <3 :)
    Nem is értem ezeket a hozzaszolosokat, mintha az számítana, hányszor terhes az ember, nem pedig az, hogy hány gyereke van ... Mondjuk az is mindenkinek a saját dolga, hogy mennyit vállal.. Na, mindegy. Meg kell próbálni nem foglalkozni vele, de tudom hogy idegesítő, sajnos engem is fel szoktak húzni, mert ugye tudjuk, hogy gyereket is mindenki tud csinálni... :) puszillak, Cic! :)

    VálaszTörlés
  3. Könnybe lábadt a szemem, már a cím láttán mert kb. éreztem hogy miről fog szólni. Én sem vágyom vissza a terhességemet pedig a tiedhez képest semmiség volt. Mindenkinek annyi gyereke van amennyit a Jó Isten ad neki (optimális esetben egy = azzal amennyit akar) és így kerek a világ.
    Nekem pl. a nőgyógyászom mondta tegnap a 6 hetes kontrollon hogy gondoljuk át a fogamzásgátlást mert ilyenkor történnek a "csodák" és megérti ha mi nem akarunk még egyet. És ez volna a korrekt hozzáállás minden ismerős és megmondó ember részéről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "optimális esetben ez egyenlő azzal amennyit akar"

      Bocs félregépeltem.

      Törlés
    2. F ELLA én régen olvastam a blogodat, de pont akkor feküdtem a kórházba be mikor bezártad, így nem tudtam meghívást kérni. Mi van veletek? Gondolom már neked is megszületett a pici.

      Törlés
    3. F ELLA én régen olvastam a blogodat, de pont akkor feküdtem a kórházba be mikor bezártad, így nem tudtam meghívást kérni. Mi van veletek? Gondolom már neked is megszületett a pici.

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  4. Cic, teljesen ugyanezeket gondolom, mint te. Már a császár utáni nap mondtam, hogy nem leszek többet terhes. Pedig nekem kevesebb problémám volt a terhességgel, mint neked. Én is elégedett vagyok, hogy két baba anyukája lehetek és nekik szeretnék megadni mindent. Furcsa a meddőségis kezelések után most azt mondani, hogy mindent megteszek azért, hogy ne legyek terhes, de nálunk ez fog most történni.

    VálaszTörlés