2015. november 2., hétfő

Élmény

Cs. ül, és mindketten pát intenek. Egesz hétvégén ezt " gyakoroltuk a tükör elott állva. A fene sem gondolta, hogy csinálni fogják. És megis! No nem mindig, de nagyon sokszor, következetesen. Ma is felébredt L. az alvásból, ilyenkor mindig a tükörhöz megyunk, hogy köszönjünk a babának. Nem is mondtam, hogy pá es megis integetett magának a tükörben, miközben szégyenlősen mosolygott. 
Cs. ül, napról napra jobban, ma már annyira, hogy a kezével sem támasztja magát, igaz, igy még sokszor csak par másodpercig képes megtartani magát, majd rendszerint orra vagy oldalra borul. Elég vicces. :) olyan mint egy kis keljfeljancsi. 
Most olyan büszke es boldog vagyok, hogy ezt le kellett írnom...

Vettünk hétvégén babakarámot, hát ez valami szuper dolog. Igy nem kell azon aggódom, hogy míg kiterregetek a gangon, addig valamelyik gyerek a hosszabbítót nyalogatja. Ugyan elfoglalja a nappali felét, nesze neked uj szőnyeg, de majdcsak hozzá szokunk. 


11 megjegyzés:

  1. Hú ezen a karámon sokat gondolkoztam, meg is néztem a Minimanóban de nálunk nem férne el ekkora csak ha kivennék belőle elemeket. Én is agyalok hogy mi lesz ha elindul mert forogni már volt hogy beforogta az egész szőnyegrészt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt elemenként is meg lehet vásárolni, es olyan alakzatban teszed le, ahogyan akarod, ahogyan a hely engedi.

      Törlés
  2. huh, tényleg menő ez a játszótér. Akkor itt el is vannak egy darabig maguk vagy az úgy van, hogy Neked is be kell menni hozzájuk azért, mint ceremóniamester?:) Nagyon fasza a szőnyeg! még azelőtt megállapítottam, ahogy olvastam volna, hogy új, mert először egyből a képet néztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ritkán megyek be hozzájuk, nekem az a " filozófiám", hogy ameddig ők jol elvannak ketten, akkor en hagyom oket játszani. :)

      Törlés
    2. Nagyon jól teszed, így fognak megtanulni önállóan játszani. Sajnos Zselykével ez teljes kudarc, perceket van el csak magában, pedig pl. én is híres voltam arról hogy egyedül játszottam már babakoromban és aztán gyerekként is önálló voltam.
      De nem tudom ezt kikényszeríteni ha magára hagyom rögtön sír. :-(
      Tényleg nagyon szép a szőnyegetek!

      Törlés
    3. Hát igen, ezt kikényszeríteni tényleg nem lehet, de szerintem is arra kell törekedni, hogy tanuljanak meg egyedül játszani.
      Azt vettem észre, hogy nagyon sok játék kell, nagyon sok csörgős színes akármi. És en például igyekszem mindent mondani nekik, hogy most akkor kiteregetek, mindjárt jövök es sokszor a szomszéd szobából is beszélek hozzájuk vagy énekelek. De ez csak akkor ha igénylik a társaságom, de éppen dolgom van.
      Es nem győzöm mindig hangsúlyozni a zenét, mármint, hogy nálunk mennyire bevált, mennyire szeretik.
      Nem tudom, miylen lenne, ha csak egy baba lenne, de látom rajtuk, hogy mar most lekötik egymást egesz sokáig.
      Nálunk olyan van, hogy mondjuk mind a ketten az ágyukban vannak, egyik nyűgösködik, felveszem es kimegyek vele a szobából, na akkor tuti, hogy aki egyedül maradt, az hiába eddig jol el volt, neki kezd a nyafogásnak. Leginkabb L. ilyen.

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon jó ez a karám, én is tervezek venni. Egy ismerősöm a babakaram pont hu oldalról rendelte és én is onnan fogom, láttam, hogy több elemvariáció is van. Az tetszett meg benne, hogy kiskorában bezárták oda és el lehet menni még wc-re is! :D Most két éves és félkörívben van már csak, már nem lehet bezárni, de viszont a játékok és egyéb dolgok nem szétszórva vannak a nappali közepén, hanem egyben van ott minden.
    Játékra azt mondják az okosok, hogy hagyni kell őket magukban játszani, így fogják megtanulni önálló játékot és felfedezést, ami fontos. Aztán ha nagyon unatkozik vagy nyíg, úgyis odamegy az ember :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg szuper, hogy nem szanaszét vannak a játékok! Tervezem, hogy valamivel díszítem majd nekik, egyelőre még nincs ötletem, de valamivel szeretném feldobni. Kicsit kuckósabbá szeretném varázsolni. :)

      Törlés
    2. Igen, igaz, tényleg elég rácsos-börtönös így. Megnéztem az ismerősöm képein, nekik lógnak a rácson dolgok, pl olyan lapozgatható pamut könyv felakasztva, meg játék tároló, ami nem túl nehéz. Bár nekik fal mellett van, az kevésbé kelt talán bezártságérzést, ti nem tudjátok falhoz tenni?

      Törlés
    3. Annyi helyünk nincs, hogy falhoz tegyem. Azota màr nálunk is lóg ez az a râcsokon. :)

      Törlés
  4. Jaj, hát nagyon ügyesek az ikreid, nem semmi, hogy már most pápát intenek! Nálunk nem jött be a járóka, ( karámot nem vettünk), mert B állandóan ki akart belőle jönni és mivel mindig le volt maradva a mozgásfejlődéssel én is jobbnak láttam kúszni-mászni a lakás minden pontjában. Az ikreknél az a jó, hogy soha sincsenek egyedül. :) Amúgy nagyon jól csinálod, hogy próbálod őket rászoktatni az önállóságra ;)

    VálaszTörlés