2015. november 6., péntek

Az igények csökkenő tendenciája

A minap jót mosolyogtam azon, hogy amikor rokon gyerekektől kapott ruhákat válogattam még terhesen, simán félre tettem az olyat, amin esetleg volt egy kis pötty vagy icipici foltocska. Igy a hozzatáplálás során ez vicces dolog ám! Leetted a nadrágod egy kis barackkal, kislányom? Hát, igy jártál, megtöröljük, és hacsak nem nedves nagyon, jó lesz az még! 
Eleinte ha a cumi csak érintette a parkettát, csempét, azonnal mostuk meg, ma már az ugyan, hagyd már, jó lesz az anélkül is kategória. Nyáron séta közben találkoztunk egy párral, akik az akkor 11 honapos gyerekükkel voltak. Kislánynak cumija leesett a betonra, anyuka felvette, lenyalta, majd adta vissza a gyerek szájába. Akkor ez szentségtörés volt a szememben! Ma felteszem a kérdést, a következő állomás nálunk is ez lesz? ( egyebkent valószínű, nem, mert én undorodom az ilyen gumis dolgok szájba vételétől.)
Vagy ott van a Cumisüveg sterilizálás, eleinte harom étkezésenként csináltuk, majd olyan egy honapos koruk utan naponta, nyáron mondjuk két naponta, most orulok, ha egy heten egyszer maximum kétszer megcsinálom. 
Lehetne még sorolni. 

6 megjegyzés:

  1. Ööö én egészen pontosan azt hittem hogy csak a Hugom elkényeztetett gyerekei eszik le a ruhájukat és csak a háztartással csöppet sem foglalkozó Hugom nem folt tisztítja azonnal a ruhákat.
    Én mondjuk igyekszem átöltöztetni és beáztatni a ruhákat, sőt sajnálom is ha egy szép darabból nem jön ki a sütőtök de azért kétségbe nem esem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint régebben azt hittem.
      Most megértettem. Ja és én már álkendőt sem használok mert az feldühíti míg rákötözöm és akkor nem fog jól sikerülni az evés. Úgyhogy nálunk minden ruháját leeszi és utána öltözünk. Viszont előny: olyan sokat öltözünk, hogy lassan megszerette.

      Törlés
    2. Ó, én már rég nem használok kötözős előkét, kizárólag tépőzárasat, azt még elviselik. :)
      Amióta a folyekony vanish kiviszi a foltokat, már ezen sem aggódok. :)

      Törlés
  2. En tegnap pakoltam el vegervenyesen a sterilizalot :-D Cumi szinten: foldon landol, kicsit megfujom es jo lesz az meg (mondjuk le nem nyalnam :-) ). Es a ruhakkal sem szarakodok, neha pedig komplett ht etlap van a gyereken. Kicsit letorolgetem es kesz :-) Mondjuk a minap magara boritott almapepbol azert kitakaritottam, de ket sutotokfolttol nem esek ketsegbe en sem :-)

    VálaszTörlés
  3. A multkor lattam egy anyukat, aki a busz padlojara esett cumit nyalta le, en kihanynam a belem, azt hiszem :) inkabb csak letorolgetnem... :)

    VálaszTörlés