2015. augusztus 31., hétfő

Görcs

Ma a csepeli Tescóban vásárlás közben egyszer csak belenyillalt egészen alul a hasamba. Majd par másodperc múlva megint, és ez igy ismétlődött rovid időközönként. Piszkosul fajt, annyira, hogy hirtelen melegség öntött el, azt hittem elájulok. Meg is ijedtem kicsit. Csak nem akart múlni, ezert mondtam a férjemnek, hogy én nem állom vegig a kassza sort, hanem kimegyek a gyerekekkel a kocsihoz. Egy padig jutottam, ott le kellett ülni, nadrágot ki gombolni, mert magyon szorított. A kocsiban be vettem egy algoflex m tablettát, es vártam. Nem is segítettem D- nak kipakolni, a gyerekek is sírtak már a babakocsiban, de képtelen voltam kiszállni es segíteni. Szerencsére mire haza értünk, nagyjából elmúlt a fajdalom es azota sem jött vissza. Utolsó mensim augusztus 10-én volt, es eléggé elhúzódott, majd a peteérés környékén - sorry- nehány napon át barnás nyák távozott belőlem több alkalommal. A nyák ugye ilyenkor oké, na de hogy barna legyen? Ez eddig nem volt nekem. 
Most eléggé beszartam, hogy az endometriozis támad újult erővel. Holnap kérek időpontot a dokimtól. Nem akarok újabb műtétet, kálváriát....

2 megjegyzés:

  1. Vagy csak a harmadik babóca :-)))) van úton. Sose tudhatod. Talán szülés után már természetes úton is simábban jön össze! Remélem, semmi baj nincs! Szorítok Neked így ismeretlenül is!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a 3. baba jutott eszembe ;) Nekem akkor van váratlan pecsételésem, ha csökkentem vagy növelem a pajzsmirigy gyógyszeremet, de ez nem jár fájdalommal. Drukkolok, h ne legyen semmi komoly bajod. Szerintem csak próbál rendeződni a ciklusod, ami szülés után jó sokáig tarthat.

    VálaszTörlés