2015. szeptember 6., vasárnap

Agyalás

Egyre inkább az a sanda gyanúm, hogy tényleg az endometriozis környékezett meg ismét. De ên ezt annyira nem és nem akarom! Megint orvoshoz járkálni, műtéti időpontot egyeztetni, colonoscopiára menni (!), izgulni, diétázni, távol lenni itthonról, más segítségére szorulni, távol lenni a gyerekektől (!!!)' hetekig legyengült állapotban lenni..és sorolhatnám! Ráadásul, most valami viszketős nyavalya is elkapott, hát fantasztikus, mondhatom, és tegnap egesz este szurkált a bal petefészkem. Es még az is eszembe jutott, hogy mi van most a PCO-mal? Tudni illik, második lombik elott abbahagytam a merckformint, mert olyan szepen eltűntek a kis policiszták a petefészkeimből, és csak az Inofolicot ittam helyette. És akkor ez most, igy szülés utan vajon hogy is van? D. Vetette fel a kérdést, hogy ugye nekem már nincsen jobb oldali petevezetékem, akkor a jobb oldali petefészekben érő petesejtekkel mi történik? Azok hgy tudnak onnan kiszabadulni? Nagyjából gondolom sehogy, és vagy felszívódnak, vagy szepen majd becisztásodnak ott nekem. Remelem, nem irok hülyeséget, de én valahogy ezt igy tudom elképzelni. Már nagyon unom ezt a nőgyógyászosdit pedig! 22- en megyek az orvosomhoz, addig kattog hatok ezen is.

3 megjegyzés:

  1. Cic, nekem egy petevezetékem sincs. Ki tudnak szabadulni, és a hasüregben lebegnek egy darabig, majd felszívódnak, gondolom. Nem úgy van, hogy a petevezetékbe szabadulnak ki, és ha nincs ott, akkor benn maradnak :)

    Úgy működik, hogy kilökődnek majd a petevezeték végén található kürt "felszippantja" őket. Ez lehetséges akkor is, ha csak egy petevezeték van, de mondjuk a másik petefészekben érik a pete. Ott kilökődik, majd a másik petevezetékbe bekerül.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is lesz teendő szülés után, cukorterhelés, inzulinértékekkel, kell-e Merck, volt egy önálló keringéssel bíró tömlő szerű ciszta kívülről az egyik petefészkemen, ki tudja, mi van vele, és tök sok szemölcsöm beindult a terhesség alatt, amik szintén nyugtalanítanak. Még nem tudom, gyerekek mellett hogy lesz idő... Remélem, nem lesz nálad sok időt igénybe vevő vizsgálat, de azért érdemes tényleg megnézetni mindent, amin aggódsz.

    VálaszTörlés
  3. Irtóra sajnálom Cic. Én is mostanra purcantam ki (már félig megvan egy poszt erről) és most szembesültem azzal hogy nem lehet csak úgy elmenni dokihoz, és nem lehet megbetegedni és kórházba kerülni. Soha többet!

    VálaszTörlés