2015. március 14., szombat

Össze vissza

Olyan össze vissza vagyok mostanság. Hol jobban, hol Kevèsbé. Rájöttem, hogy igenis erős vagyok és igenis kitartó vagyok és nem adom fel. Hogy van akaraterőm. A lànyokért, csakis értük. Mert annyira szeretem oket màr most. 
Történt ugyanis, hogy nehány botrányos ctg utan lelüldtek a szülőszobara, hogy ott ismételjék meg, ott ráadásul van ikres ctg, azaz ketyeghet egyszerre a ketto. ( osztályon nincs, ne kérdezzetek miert, holott  kb 5-en vagyunk ikresek). Az egyik szobában, ahol több, függönnyel elválasztott àgy van, kaptam helyet. Mellettem volt egy újszülött, akit megnézhettem közelről. Gyonyoru gyerek volt, nem volt se piros, se lila, es olyan formás volt, hogy azonnal elpityeredtem. Mondta a szülésznő, hogy ne sírjon, nemsokára önnek is lesz ketto! Egy darabig még ott nyöszörgött mellettem a kis gyönyörűség. Hihetetlen érzés fogott el, ilyet még nem éreztem. Arra gondoltam, hogy úr isten, ha egy idegen gyerek láttán igy tul csordulok, mi lesz a sajàtjaimnàl? D. Szerint: szerelem. <3

Màr nem is annyira az foglalkoztat, hogy két hónapja itt vagyok, lassan elveszítve a realitást a külvilággal, hanem a szülès körè összpontosul a figyelmem. Meg hogy miylen kevés van hatra. Maximum 13 nap. Kimondani is ijesztő es fantasztikus egyben! Hogy vége a korhazi létnek, hogy láthatom a kislànyainkat, hogy együtt lehetek a férjemmel, hogy elkezdhetek szép lassan erősödni, mind fizikailag mind mentálisan. Órákig tudnàm ezt a gondolatot folytatni. 
Szeretnèk most màr csak ugy rendben lenni. 
Sok mindenről tudnèk írni, hogy mi történt velem ezalatt a két hónap alatt. Talan fogok is majd. Most éppen ujra hárman vagyunk, de egyik lány sem az en világom. A horkolos hála istennek megszült csutortokon, hallelujah!!! Borzalmas másfél hèt volt vele ès a fuldugo val...nem baj, ezen is tul vagyunk. 
De ezek lassan részletkérdések lesznek, egyáltalán nem fontos dolgok. Próbálok lassan igy hozzáállni, több kevesebb sikerrel. 
Megtörtem és erősödtem is a sok sok hét alatt. A félelmeket azonban csak nem sikerül el kergetni. Ez is egy következő nagy feladat. 

Es akkor nehány szó a fajdalmaimról, merthogy azok vannak. Néha sírni tudnék, annyira faj a derekam. Nem tudok megfordulni egyik oldalamról a másikra, csak igen összpontosítva és felkészülve, hogy igen, ez most fájni fog. Rettenetes izomlázam van hüvely-combtő környéken. Mint aki naphosszat fut és guggol, holott legtöbbet fekszem. Kínkeserves felkelni az ágyból, főleg ejjel és estére. Kulon szervezést igénylő feladat. A zuhanyzás is érdekes, főleg egy bugyi felvétel vagy làbtörlés. Ugye itt nincs D. , akit megkérjek, hogy ugyan segíts màr, életem! Akkora a hasam, hogy egyszerűen nem férek magamhoz. Nem is tudom, hogy hogyan lesz ez a borotválás dolog. Esélytelen, hogy en ezt megcsináljam, egyszerűen nem megy. De ezeken a dolgokon lassan tul vagyok, és lesz ami lesz, ugy vagyok vele. Majd a nővér megcsinálja. Lesz@rom. Nem vagyok se trendi se fitt se kiegyensúlyozott se szőrtelen. Na bumm. 
Igen, ez az en blogom es fogok mèg panaszkodni. 

De a lényeg a végére. Keddi adat: Csenge 2400 g, Laura 2350 g. Tökéletes számok ezek nekem! 

9 megjegyzés:

  1. Ez egy csodás bejegyzés volt, örülök nagyon! Már tényleg alig van hátra!!

    VálaszTörlés
  2. De örülök hogy jelentkeztél.
    Tényleg kivételes amit végigcsináltál és a két kicsikéd majdnem egyforma súlyú, mindkettő tökéletes lesz.
    Nem is tudom elképzelni mennyire fájhat neked, de legalább már tényleg csak napok vannak hátra. A borotválással ne is törődj, valóban a nővér megcsinálja, aztán elfelejted. Vannak ettől megalázóbb dolgok is egészségügyi téren. Várom nagyon a további híreket és drukkolok a végső napokra!

    VálaszTörlés
  3. O vegre irtal mar itt nezegettelek miota :) draga szivem kitartas mar tenyleg nem sok ;) azert nem lehet ez egyszeru egy gyerekkel sem nem meg kettovel a pocakban. Na es ha szörös vagy es fitt sem vagy akkor mivan? A lenyeg ott van a pocakban, es nemsokara kint. Ez szamit. Olellek szorostul nagy hasastol mindenestol <3

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy írtál:) 13 nap:) Annyira izgalmas! Örülök, hogy tökéletes súlyban is vannak, és még biztosan nőnek sokat ezekben a napokban is. (De amúgy magam is ekkorával születtem és biztosíthatlak róla, hogy erős és egészséges vagyok:D) Úgy izgulok értetek, mintha ismernélek személyesen.

    VálaszTörlés
  5. Ez a beszéd, örülök, hogy jobban vagy lelkileg, minden elsimerésem, le a kalappal előtted. Az, hogy hogyan nézel ki, senkit sem fog zavarni, tuti nem ez lesz az elsődleges, hogy valaki azt nézze mennyire vagy trendi vagy fitt vagy szőrtelen, hanem azt nézik, hogy két csodálatos kislány Anyukája vagy! :) Nagyon sajnálom, hogy ilyen sok fájdalmad van, egy ölelést küldök és kitartást kivánok, a 13 nap már itt van nemsoká, persze benn a kórházban más időzóna van, lassabban telik az idő...
    A lányok szépen nőnek, már most nagyobbak, mint én voltam 8. hónapra születve (2100 g). Pár napot voltam csak inkubátorban, de amúgy most senki meg nem mondaná rólam, hogy milyen kicsi voltam. Én is izgulok értetek.

    VálaszTörlés
  6. Annyira jol esik, amiket írtok, el is szoktam sokszor olvasni minden nap....köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Nem volt időm ma reggel írni, mikor olvastalak. De annyira örülök ezeknek a soroknak! Egy hős vagy továbbra is, és tudom, nem akartál az lenni, de biztos vagyok benne, hogy vannak olyan tapasztalások ezekben a bent töltött hetekben, melyeket átélni most rohadtul kellemetlen, de valamiért értelmet nyernek majd utólag, és úgy látom, akár már most is, közben :) És igen, büszke lehetsz magadra, mert baromi erős vagy, nekem mindenképp példakép! :) (most pénteken is gondoltam rád, mikor ott jártam a környéken) Ölelés! (mégha fizikailag nem is tudnálak most:)

    VálaszTörlés
  8. Cic, a legjobb hír az utolsó mondat! Szép nagyra nőttek a csajok! És milyen kevés a különbség köztük! Kitartás erre a pár napra még! Szorítok nektek!

    VálaszTörlés
  9. Szia Cic! Jó hogy írtál! Már vártam! Jó értelemben véve irigy vagyok, mit nem adtam volna ha eddig húzhatom 3 az 1-ben az enyémekkel! :-) Kitartás, 13 nap és idekint csodálhatod, imádhatod a lányokat! Méreteik szépek. A zuhanyzós résznél jót nosztalgiáztam, én vakon borotváltam de a szülésznő igazított rajta kicsit.A zuhanyfülkébe oldalazva préseltem be magam, centizgettem a hasamat hogy beférjen! :-) Puszi

    VálaszTörlés