2015. március 5., csütörtök

Lehet ezt még fokozni

Igen, lehet. Az élet tud még egyet mindig csavarni a történeten. Most éppen azzal, hogy kaptam egy olyan szobatarsat, aki marad szulesig, neki is három het van hatra és HORKOL. De nem àm ugy mint egy nő, nem àm ugy mint egy férfi, hanem mint hat férfi kànonban. Nem túlzok, komolyan. Három napja nem aludtam emiatt. Őrült hangerővel tolja, tegnap màr rádiót hallgattam hajnalban, fejemen ket réteg paplan és igy is simán hallom. Ma reggel màr sirtam. Ha nekem ezt három hétig el kell viselnem....na azt màr nem! Tudom, hogy nem tehet Róla, de basszus, had ne sajnáljam, míg ő alszik, en nem. Meg sem tudom előzni az elelvasban, mert 9 körül màr ordítva horkol. Ha el is szundítok nagy nehezen, ugye ébredek pisilni, aztán ujra kezdhetem a visszaalvàst.
Én meg ilyet nem hallottam. 
Lehetőségeim? Totális megőrülés. Nemsokra vagyok tőle egyebkent is.
Nem fogok emiatt hat ágyas kórterembe menni. Pont.
Van egy egyágyas fizetős szoba, állítólag 7000 Ft/ éj. Három hétig? Az azert durva, de ha csak ez a megoldás lesz, leszarom, kifizetem, es alszom rendesen. Egyik nővér szerint beszéljek az orvosommal, mert mintha ő igényelhetné. Na erre kiváncsi leszek. Csak valahogy az ember nem ezt tervezi a nőgyógyászàval megbeszélni. 
Egyebkent hogy vagyunK? Egyebkent jol vagyunk. Igaz, hogy a ctgt is majdnem minden nap ismételni kell, eddig Lauràmnak 4 a rekordja. Ez is kikészít, hogy szerencsétlen kis babàknak időre kell mozogni. Ki hallott màr ilyet?
Arról màr nem is beszélek, hogy jon egy szobatars, par nap míg meg szokom, esetleg megkedveltem, beszélgetünk, kicsit közelebb kerülünk, majd megy haza. Én meg maradok és jon egy uj ember. Es akkor legyek nyitott, igaz? De màr 16. Jàra is? À. 
Mindenki mondja, hogy milyen egy hős vagyok. Hàt tényleg az vagyok, csak kàr, hogy én nem akartam hős lenni. 

A picikéim jol vannak, ők örvendeztetnek meg legalább minden nap. Laura megint fordult, most farfekvéses. Csenge változatlanul fejvégű.
Ma 34+0

11 megjegyzés:

  1. Vetessél füldugót a férjeddel. Nagyon jók. Csak összemorzsolod és beteszed. Nem fogod hallani a csajt

    VálaszTörlés
  2. Ez borzalmas, emlékszem, amikor 2 hónapig voltam az idegsebészeten, majd bel2-n, már sírtam a változó és mindenféle beteg-szokástól. Kérd a másik szobát, ez nagyon idegtépő lehet, akkor is, ha az orvosod kérésére nem sikerül, akkor fizetősen! Nem lehetsz fáradt a finisben...

    VálaszTörlés
  3. Jaaaj, Cic, hát ez hihetetlen. Komolyan. De igaza van Martinanak, én is próbáltam már a füldugót, tök jók vannak, a profik egész kényelmesek, esetleg próbáld ki. Meg hát lehet tényleg jó lenne az egyedüli szoba, minden szempontból, tényleg jó lenne, ha pihenni tudnál egy kiadósat a szülés előtt... Biztosan edz az élet a 2 kis manó erkezesere. Tudom nem jó vicc, mert edzeni se akartál, gondolom... :( kitartást, Te Lány..!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Eddig még nem írzam, zugolvasód vagyok és nagyon szurkolok nektek ismeretlenül is. Én is így jártam egy horkolós szobatárssal bár én szerencsére csak 3 napig. Túlhordás miatt fektettek be, megörültem a két ágyas szobának, erre a szobatársam úgy horkolt, hogy majd megőrültem. Nekem nagyapám iszonyúan horkol de nem ennyire mint a csaj. És ráadásul nem is tudtam előbb elaludni, mert ő letette a fejét és aludt is. Jó volt szülés előtt 3 napot nem aludni. Az nst a másik kellemes élmény, babám szintén nem produkálta magát, jött egy nővér úgy megrázta a hasam hogy csak lestem, erre leesett a kislányom szívhangja. Én meg úgy megijedtem, hogy majdnem elájultam a félelemtől hogy mi lesz. Átérzem a helyzeted sok kitartást, hidd el megéri!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is rögtön az jutott eszembe, ami Martinának. A füldugó. Apósom csak azzal alszik. Pár száz forintért veszi a patikában. Kitartást addig is! Szegény csajok, miért kell időre mozogni? Várom híreid és szorítok!

    VálaszTörlés
  6. Én most (a változatosság kedvéért) látok egy pozitívumot is a helyzetedben. Elértétek a 34-ik hetet, minden esélyetek megvan rá hogy kihúzzátok a 37-ig, és két egészséges, megfelelő fejlettségű, gyonyörű lánykád szülessen.
    Igen egyetértek, és mindig egyet is fogok, hogy hatalmas igazságtalanság a problémás terhesség, pláne annak aki előtte évekig kűzdött a teherbeeséssel. A minimum hogy járna pár hét hogy kipihend magad mielőtt egy hatalmas fizikai feladatot fogsz felvállalni a picikkel.
    Ugyanakkor úgy gondolom (remélem) hogy a gyerekek ahhoz alkalmazkodnak "ami van" tehát aki nem bírja, annak csendesebb, nyugodtabb, jobban kezelhető gyerekei lesznek mint annak aki strapabíróbb vagy egy tökéletes terhesség végén kipihenten várja a baba érkezését.
    Számold a napokat az órákat, sokkal több van már mögötted ebből a gyötrelmes kórházból mint előtted.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem Menj fizetős szobaba hogy ki tudd magad pihenni. Nagy meló előtt állsz: Szülni ikreket es majd azokat ellátni, nem piskóta dolog. Ennyit megerdemelsz hogy az utolso napokat heteket pinessel toltsd :))))

    VálaszTörlés
  8. Teljesen megértelek és ha teheted, inkább menj másik szobába. Sajnos én már a Férj hangos szuszogását sem tudom tolerálni, ha felébredek éjszaka és nem segít sem a füldugó, sem a fülhallgatós rádiózás, mert valahogy a tudatom sem "enged" visszaaludni, ettől meg ingerlékeny leszek és fuccs, annyi a pihentető alvásnak. Remélem, hamar megoldódik a gondod és tudsz pihenni!

    VálaszTörlés
  9. Csajok! Azért olvastátok? A fizetős szoba neki a szülésik majd 150.000 Ft...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mint kiderült, nem is kérnek érte pénzt, mert nincs benne wc, hűtő, csak az egy éjszakás csàszarosoknak tartják fent...

      Törlés
    2. Akkor ez kiesett. Cic! Vettetek füldugót?

      Törlés