2014. május 5., hétfő

Jól vagyok

Szuper volt a hosszú hétvége, amit vidéken, a szüleimnél töltöttünk. Kerteztem, pihentem, beszélgettünk, jókat ettünk. Bár nem ettem annyit mint szerettem volna, mert anyáék nagyon odafigyelnek rám, és olykor jön egy-egy finom kis megjegyzés: biztosan meg akarod még azt enni? Az nem diétás! Neked külön készítettem zöldségköretet! És hasonló mondatok hangzottak el a négy nap alatt. Igazából örülök, mert hízás nélkül megúsztam ezt a 4 napot, ami régen nem így történt volna. Igaz, hogy anya sem sütött sütit és nem volt nagy zaba mint máskor. tudja ő, hogy mi kell nekem :) Azért tegnap visszafelé egy benzinkútnál befigyelt egy Snickers a pocakba :) 
A sport vonalat kell most erősítenem. Tényleg vágyom rá, és amikor elmentem futni, nagyon jól  esett. Leginkább feszültségoldónak éreztem. Az a baj, hogy nincs vékony melegítőm, nemhogy futónadrágom! Be akarok szerezni egyet. Ma kivettem egy nap szabit, rásegíteve  a négy napos hétvégére, így lehet, hogy ma veszek egy ilyen csini, szűk nadrágot, valami libazöld beütéssel, úgyis olyan menő mostanság :) Az anyák napja is jól sikerült, gyönyörű futós petúniákat vettünk anyának. D. kitalálta, hogy ültessünk egy paprika palántát, tegyük ki a gangra és majd meglátjuk, lesz-e termése! :) Szóval most kint van egy hatalmas, piros ikeás műanyag vödörben egy kemény húsú, fehér paprika palánta. Remélem nem volt neki túl hideg éjszaka, mert ma reggel kicsit összefázottnak nézett ki..

Pénteken elkezdtem barnázni, furcsa volt, mert nagyon sötét színe volt. Szombaton kicsit rózsaszínes valami, nagyon kevés, most még semmi. Ja és rettenetesen fájt egész múlt héten a mellem, de annyira, hogy egyáltalán nem tudtam hason aludni! Szerencsére ma reggelre enyhült a feszülés, szerintem ma meg is fog jönni. Ma vagyok 25. napon. Nem értem, mitől ez a nagy sietség? Lehet ez normális, hogy nincs meg a 28 nap? Nem tudom. Mindenesetre hasam nem fáj, semmi bajom. 

Lelkileg jól vagyok, tényleg. Már nem gondolok a sikertelenségre, leginkább a jelenben vagyok most. Nagyon előre sem gondolkodom, hogy mi lesz, hogy lesz. Az idő repül, azt érzem. Hamar eljön ismét a mi időnk. Remélem addigra jól leszek lelkileg és minden rendben lesz. 

2 megjegyzés:

  1. Minden rendben lesz :-) A stimus hónap utáni ciklus(ok) nekem is mindig rövidebb(ek) volt(ak). Most is csak 25 napos. A cicim nekem is irdatlanul fájt vagy 2 hétig és mensi előtt 2-3 nappal kezdett múlni. Eddig minden ilyen hónapban így volt. :-) Asszem ez normális, vagy mindkettőnk abnormális :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! DE jó hallani, hogy nem vagyok egyedül! :) Ez esetben a normálisra szavazok! :)

    VálaszTörlés