2014. május 28., szerda

Eddig sínen vagyunk

Na szóval, eddig sínen vagyunk.
Hétfőn voltunk dr B.-nàl , és jó híreket kaptunk. Jelenleg nincs endometriozisom!! :) jippijàé,!
Ez nekem annyira fontos volt, hogy ezt a hírt kapjam! Ultrahanggal is megvizsgàlt, ahol ugyan làtott két pici cisztàt az egyik petefészekben, de azt mondta, hogy valószínű ez a Pco miatt van. Mondtam neki, hogy màr lassan 4 éve szedem a Merckformint, mint egy jó katona és a múltkor mondta, hogy van helyette valami gyógynövényes cucc, amiről nagyon jókat hallott, csak akkor nem emlékezett a nevére. Most mondta, hogy szerinte nem indokolt màr nekem a Merckformint, helyette az Inofolicot javasolta. Szerinte jobb lehet ez mint a met, és mègsem gyógyszer. Nagyon örülök most ennek, 4 év utàn. És azt is jó volt látni, hogy a 4 évvel ezelőtti petefészkem, ami telis tele volt cisztàkkal, most csak két pöttyös! ;) de kb addig tartott a nagy örömöm, míg haza nem értünk és meg nem làttam az Inofolic àràt! Jelentem egy havi adag 12.000 Ft....dobtam egy hàtast!
Mèg szerencse, hogy egy jó barátom gyógyszertárban dolgozik és tud adni 15% kedvezményt, az is valami.
Elvileg az Inofoloc ètrendkiegeszito, folsavat tartalmaz. Azt még nem tudom, hogy hogyan kezeli az inzulinrezisztenciat, de màr több helyen olvastam, hogy helyreállítja a szervezet inzulin szintjét. Az a helyzet, hogy még csak nemrég van az Inofolic MagyarorszAgon, még nem sokat tudni róla. Gondolom angol nyelvű oldalakon több minden van. Na majd utána olvasok.
Nem tudom, hogy lesz e valami hatása annak, hogy abbahagyom a metet. Remelem nem. De legalább egy gyógyszert kipipalhatok a listámrol..
Jövő heten dr M- hez megyünk. Nagyon gyanús nekem, hogy màr nem fogunk beleférni a nyári szünet előtt egy protokollba. Azért gondolom ezt, mert a fórumon, ahol néha jelen vagyok, több lány írta, hogy màr nem tudtak hosszú protokollba kezdeni. Nem értem, hogy akkor miért úgy váltunk el dr M- mel, hogy június első két hetében menjünk hozza, és ha ügyesen sakkozunk, akkor még benne leszünk. Annak se örülnék, ha odamennénk és kozolné, hogy màr csak szeptemberben kezdhetünk és ezért még fizetnem is kéne ugye...mostmàr nagyon kiváncsi vagyok!
Ebben a hónapban a természetes terhesség eselye kb nulla, ugyanis D- vel nem most nem  vagyunk éppen szerelmetes hangulatban. Mostanában úgy érzem magam, mint Jennfer Aniston a Szakits ha bírsz c. Filmben, amikor kiakad Vince Voughn-, mert egy tucat citrom helyett csak harmat hozott és nem segít neki teríteni, készülődnek, amikor mar majdnem megérkeztek a vendégek. Lehet, hogy ismeritek a jelenetet. A csaj és a pasi veszekednek, de mintha két másik bolygón lennének, a pasas az istennek sem tud a citromon tulgondolni, és nem làtja àt, hogy a valós probléma nem csak az a szaros citrom!
Na valami ilyesmiben vagyok Most én is benne :( legalábbis úgy érzem. D. Szerint bolhabol elefántot csinálok és messzemenő következtetéseket vonok le olyan dolgokból, ami neki csak egy kis semmiség. Utálom, hogy haragszom rá napok óta, utálom, hogy nem jutunk àból bébe. Vagy csak én nem jutok àból bébe. Nem tudom.

3 megjegyzés:

  1. Ne izgulj, a kezelések után én is totál szét voltam csúszva idegileg. Ez a hormonok utóhatása, vagy mi...rosszabb volt, mint amikor kaptam a szurikat. El fog múlni és újra teljes lesz a harmónia köztetek :-) Nekem az endo doki ajánlotta az inofolicot. A Kaális doki azt mondta hagyjam. De azért vettünk egy dobozzal... napi 2 a javasolt adag nekem. Nem tudok róla mit mondani, én nem érzek semmit, de hozzáteszem, hogy csak napi 1-et ittam. Mostanában rendszeresen elfelejtem... Én sosem szedtem metet, így nem tudom ahhoz képest milyen...dr. M nem ellenezte amúgy, mondta, hogy igyam nyugodtan, de sok adat és tapasztalat még nincs róla azok miatt amiket írtál. Remélem belefértek még nyár előtt!!! Szurkolok :-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is szedtem 1 doboz Inofolicot, pont úgy mint U2:) 2 adagot javasoltak 1 nap, de én is csak 1-et ittam. Nem tudom megítélni, hogy bármilyen hatással volt-e rám. Már amúgy nem iszom.
    Szerintem ne aggódj ezen az időszakon, amúgy minden kapcsolatban vannak ilyen napok néha, hormonkezelés ide vagy oda. Jobb lesz ez nem sokára:)

    VálaszTörlés
  3. Mar iszom kb két napja az Inofolicot, semmi hatást nem érzek, egyelőre tartom a napi két tasakot, nem merek csak egyet inni...

    VálaszTörlés