2014. május 22., csütörtök

Oh, happy day!

Az elmúlt három napom tök jó volt, úgy ánblokk. Ezt csak azért fontos megjegyeznem, mert rég éreztem magam ilyen jól. Semmi különösebb oka nincsen, inkâbb csak âtlagos dolgok, mint sikerêlmêny a munkâban, jó idö, jó beszélgetések, finom ételek.
Már nagyon vârom a hétföt, az endometriozis ítéletet. D. Szerint most mêg nem lesz gond, de ha huzamosabb ideig nem esek teherbe, akkor sanszos, hogy újra mûtét lehet a vêge. Azt nem tudom, hogy mi van akkor, ha most mêgis talál az orvos endometriozist vagy cisztát, akkor hogyan tovább? Dr. M így nem hiszem, hogy stimulálna. Attól függetlenül, hogy most még jól elvagyok, nagyon rosszul érintene, ha nem kezdhetnénk most júniusban. Valahogy lassan kezd újra kedvem lenni hozzá :)
jövö hétvégén megyünk húgomékhoz, már nagyon készülök. A kis keresztlányomnak gyûjtöm be lassan az elsô szülinapjára az ajândékokat.
Más téma. Rájöttem, hogy sorozatfüggô vagyok. Egyszerüen imádom, ha este, miután végeztem a mosâssal, fözéssel, lehuppanhatok a kis kanapémra és az agyamat átkapcsolhatom egy másik univerzumra. Jönnek a vámpìrok, orvosok, gyilkosok és szeretôk. Most éppen véget ért három nagy kedvenc sorozatom, és kifejezetten hiányérzetem van. Persze ez csak ideig óráig tart. Milyen érdekes, hogy lassan a sorozatok váltják fel a filmeket és egyre több hollywoodi sztár vâllal nagyobb vagy éppen fôszerepet egy-egy alkotásban.
szóval, nyitott vagyok az ajánlataitokra, ha éppen van itt valaki, aki hozzám hasonlóan érez a jó sorozatok iránt :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem sosem volt kezelés, ha dr. M cisztát talált, de endónál nem tudom :-) Mikor kezdhetitek elvileg a következőt pontosan?

    VálaszTörlés
  2. Szia, elvileg kedden kiderül, de most nagyon szkeptikus vagyok...szerintem mar nem férünk bele. :(

    VálaszTörlés