2014. június 5., csütörtök

Leesett az àllunk

Na szóval.
Voltunk dr M-nél, es rendesen leesett az állunk. Ugyanis a fórumon több lányától olvastam,hogy nem vállalnak mar hosszú protokoll a nyári szünet elott a Klinikán, többen nagyon elkeseredettek emiatt. Es ahogy én is számoltam, úgy gondoltam,hogy tényleg nincs esély egy nyári lombikra. Megérkeztünk az óbudai rendelőbe, várnunk kellett kb húsz percet, volt egy kis csúszás. Addig mindketten a 2048 játékot játszottuk, mostanában totál ràkattantunk! :)
Ott volt az egyik olyan pár, akiknek ugyanaznap volt a le szívás, beültetés mint nekem, ezek szerint nekik sem sikerült es ugyanaz a forgatókönyv mint nálunk.
Amikor be mentünk mondta dr M, hogy na akkor vetkozzek le, megvizsgál, hogy mi a helyzet. Közben mondta, hogy  a 20. Napon menjek hozza, es ha akkor sem lesz tuszomaradvany, akkor kezdjük a Gonapaptylt. Nem is tudtam, mit gondoljak, nagyon meg voltam lepodve!
Megvizsgált es minden rendben nem látott semmit sem. Ennek nagyon örültem,
Persze megint nyomatta a sportot,  a diétát. Azt mondta, ez az egyetlen, amit én hozza tudok tenni a dologhoz, a többi nem rajtam múlik...na meg kérdezte, hogy van a maga vérnyomásom, mondtam neki, hogy köszönöm jól, mar csak napi fél Dopegytet szedek, de azt sem tudom, mar miért? De mint aki meg sem hallotta, csak azt mondogatta, hogy nem akar meg ijeszteni, de nagyon sok következménye van a magas ver nyomásnak. Mondtam, hogy inkább ne is folytassa, nagyjából tisztában vagyok vele.   D. Is állandóan cseszeget a diéta es a sport miatt. Tavaly olyan jól ment a diéta, nem tudom , most miért nem. Egyszerűen állandóan ennék :(
Arra a következtesre jutottam, hogy a múlt heten dr B látott ugye két kis pöttyöt az ultrahangon es az kb a 20. Nap lehetett. Azt mondta, hogy ez  a Pco miatt lehet. Szóval valószínű arról volt szó, hogy nem volt peteeresem, vagyis a petesejt nem szabadult ki tüszőből, hanem szépen ottmaradt, es mostanra pedig fel szívódott. Ennek nagyon nem örülök,hogy nincs ovulAciom, mert ebből erre következtetek.
Szóval most meg mindig itt állok es nem nagyon ocsudtam fel, hogy lehet, hogy megint bele vágunk! Örülök neki, de akkor sem történt volna semmi, ha majd csak szeptemberben. Ez az igazság. Úgy voltam vele,  hogy tök jó lenne, de nem fogok erre ragörcsölni! Ha nem kezdünk mégsem három hét múlva, akkor elmegyünk nyaralni es felújítjuk a konyhát. Ha kezdünk, akkor is felújítjuk a konyhát, de max csak itthon nyaralunk pár napot. :)
Szóval valami ilyesmi nyár vàr ránk. Azért bizakodom, hogy nem lesz semmiféle oda nem illő dolog a petefészekben es indul a mandula!
Egyébként mostanában sokkal jobban vagyok. Csak mindig úgy félek ezt leírni, mert tuti, hogy akkor történik valami. De remelem most nem fog.  Csak valami jó történhet! Igaz?

3 megjegyzés:

  1. Igen, csak jó dolgok történhetnek :-) Ez azért tök jó, hogy indulhat egy újabb program még most. Így nem esik ki olyan sok idő :-) És persze új remények, új lehetőségek...már nálam is írtam, hogy maradt 3 fostimonom és egy choragon (1 por + 1 oldószer). Nincs szükséged rá? Én már más gyógyikat kapok a Kaáliban, nem hiszem, hogy elhasználom.

    VálaszTörlés
  2. Drága U2' Choragon nekem is van még kettő, de a Fostimon lehet, hogy kell majd. 24-én derül ki, hogy kezdhetek-e, ha igen, akkor egyeztetünk, jó? :)

    VálaszTörlés
  3. Persze :-) Addig pihen a hűtőben :-) Remélem minden rendben lesz 24-én :-)

    VálaszTörlés