2014. június 17., kedd

Foci, angol, met

Itt a foci vébé, amit egyszerűen imádok. Jobban mint mondjuk az olimpiát. Valahogy felspanol a dolog, szurkolok, szorítok, izgulok. :) nem mondom hogy minden meccset követek, de a fontosabb mérkőzéseket azért megnézem. Alapvetően nem nézek focit, de az EB es Vb az szent.  Hajrá Németország!

Kb három hete minden nap angolozok, amire most nagyon büszke vagyok. Még gimiben tanultam négy évig, de nem volt túl jó tanárom es mindig is utaltam az angolt a kiejtes miatt. Valahogy nekem olyan mintha ki akarna esni a nyelvem a számon es valahogy természetellenes az egész a hang képző szerveimnek! Van egy stabil szókincsem, ami egyébként nap mint nap ragad az emberre a zenehallgatással, film nézéssel, ilyesmi.
 Ez az új program a Duolingo, amit szívből ajánlok mindenkinek, aki naponta 20 percet-fél órát szeretne angolozni, játszva, könnyedén. Nem lesz középfokú nyelvvizsgám ettől, de ha mar azt elérem, hogy bátran meg merek külföldön szólalni, annak nagyon fogok örülni. Es az a legjobb az egészben, hogy van hozza kedvem, kitartàsom! Nagyon szeretem.

Aminek viszont nagyon nem örülök, hogy ragadnak rám a kilók. Teljesen kétségbe vagyok esve emiatt. Erős a gyanúm arra, hogy közrejátszik ebben az is, hogy abbahagytam kb két hete a metet dr B. Javaslatára. Helyette az Inofolicot iszom, naponta kétszer. Dr M. Így is fogyásra kàrhoztatott, ehelyett majdnem négy kilóval több vagyok mint az előző lombik kezdetekor. Leírni is szörnyű!! Elkezdtem tornázni esténként, nem sokat, kb negyed óra, húsz perc hasizom es súlyzó, ugyanis ez a két legkritikusabb terület. Nagyon rosszul érint hogy a tavaly leadott kilok ilyen gyorsan szaladnak vissza. Lassan az önképem is kezd átalakulni. Valamit tenni kell, ezt így nem hagyhatom. Gondoltam rá, hogy ujra elkezdem a metet, hiszen van itthon még bőven, de nem tudom, mit tegyek, teljesen tanácstalan vagyok.

Még egy hét, amíg kiderül, kezdhetünk e. Valahogy efelől nincsen kétségem, nem izgulok, jó eloerzetem van. Lelkileg most jobban vagyok mint az előző lombik előtt. Most van kb peteeresem, de nem merünk próbálkozni, mert ha kezdünk a 20. NApon, akkor jönnek az injekciók es ha esetleg, netalántàn most teherbe esnék akkor meg ez még nem latszódna és félek, hogy csak àrtanék. Persze ha nem kezdhetünk akkor buktuk ezt a hónapot...:( de nem így lesz!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése