2014. március 6., csütörtök

Itthon lelkisen

Reggel a háziorvosnál indítottam, aki azt mondta, jobbnak látja, ha még ezen  a két napon maradok a fenekemen és nem megyek dolgozni, főként, hogy még mindig vérezgetek. Hallgattam rá, de nagyon lelkifurdalásom van a munka miatt, holott, tudom, hogy most nekem ez a legfontosabb, hogy minden rendben legyen velem és a szervezetemmel.
Holnap jönnek tesómék, a szülinapomat fogjuk ünnepelni, már nagyon várom. Főként a pici lányukat, a drága kis keresztlányomat. Ő egy igazi kis huncut tündér!
Recepteket nézegetek, hogy mi legyen a hétvégi menü. Tesómék tartják nagyböjtben a húsmentességet péntekenként, így holnap halat fogok készíteni. Ehhez el kellene mennem bevásárolni, szerintem később elugrok az Aldiba. A nehéz dolgokat majd a kocsiban hagyom, hogy ne nagyon cipekedjek.
Kérdeztem dr. B.-t, hogy mikor lehet HSK után sportolni, de azt írta, majd csak 4 hét múlva! Pedig már annyira szeretnék a jó levegőn mozogni. :( hétvégén viszont tervezünk egy nagy sétát a Népligetben.
D. március 15-én el akart menni túrázni a barátaival, de így, hogy nekem az orvos nem engedi még a mozgást, én nem mehetek.

Ma reggel nagyon rossz volt a háziorvosnál, rengetegen voltak, nem bírtam azt a sok embert, alig hittem, hogy kiszabaduljak onnan.

Ma van a születésnapom. A 30. Barátnőm hívott reggelt és üdvözölt a harmincasok klubjában, azt mondta tartós tejet már ne vegyek és a Monte Cristo grófját se nagyon erőltessem már, mikor mondtam neki, hogy még hátra van vagy 1000 oldal :)

Ő is hasonló cipőben jár mint én, babát szeretne. Nagyon. Terhes volt, de sajnos 5 hónaposan elveszítette a babáját és nem tudják, hogy miért. Nincs válasz. Régebben beszélgettünk erről, ma már inkább gyógyulni igyekszik. Sok mindenkiből meríthetek erőt. A barátnőm, K.  jár egy pszichológushoz, ahová engem is elvitt, most együtt szoktunk menni. Jövő szerdán lesz a legközelebbi ilyen program, már nagyon várom.

Itt a blogspoton van Heniii oldala, na őt is nagyon sokat olvasom és elképesztő, milyen erősnek tartom őt. Bárcsak tudnék én is úgy gondolkodni, élni. De legalább van célom, van hová fejlődni.

1 megjegyzés:

  1. Most jutottam el ahhoz, hogy végre elkezdjelek olvasni! :) Nem tudok szó nélkül elmenni amellett, ahogy említesz, köszi szépen! :) Tetszenek a pörgős soraid!

    VálaszTörlés