2014. március 11., kedd

Első szuri

Ma szuper napom volt! :)
Délre kellett mennem a SOTE-ra dr M.-hez, aki elmondta, hogy minden eredményem szuper lett, kivéve a prolaktin, az sajnos magas, így Bromo-t kaptam rá. Nap felet kell szednem egy hétig, majd egy egészet este. Nagyon tartok a mellékhatásoktól, sok rosszat hallottam róla. Csinált hüvelyi ultrahangot, és semmilyen cisztát nem talált, mindkét oldalon tiszta vagyok! Elmondta, hogy akkor kezdődhet a program, de előtte bemutat a profnak. Ez meg is történt kb. 40 másodperc erejéig. A prof elmondta, hogy a súlyos endó miatt szükséges a "szervezeten kívüli megtermékenyítés". Oké. Kaptam egy rakat receptet, elmentem a Mikszáth téri patikába kiváltani, háát, ott is hagytam 110.000 Ft-ot!!! Számítottam rá, hogy sok lesz, de azt hittem 90 körül megállunk. Egy nagy szatyor injekcióval, tablettával,  fecskendővel, fertőtlenítővel visszaballagtam a Klinikára, hol egy nagyon kedves asszisztens megmutatta, hogyan tudom beadni magamnak a szurit. Gyakorlatilag én adtam be magamnak, de nem volt vészes, rosszabbra számítottam. Inkább csípett utána. Hazajöttem, mert mondta a gyógyszerész, hogy a gonát minél előbb hűtőbe kéne tenni.
Annyira örülök, hogy eljött ez a nap! Tudom, hogy hosszú út áll még előttem, és azzal is tisztában vagyok, hogy mik az esélyeink, DE én azt várom, hogy legyek túl az első ilyen programon, tudjam meg, hogy milyen. Nem nagyon szeretem az ismeretlen dolgokat.
A mellékhatásoktól tényleg rettegek, tudom, mennyire meg tudják keseríteni a mindennapokat. Főleg attól, hogy megint felmegy nagyon a vérnyomásom, mint a műtét utáni Diphereline injekciótól. Na az szörnyű volt.
Azt nem tudom, mikor lehet ebből legkorábban leszívás és beültetés. 20-án, ha megyek vissza, majd okosabb leszek.

Hétvégén itt voltak tesómék, jól elvoltunk. Húgom sütött nekem sacher tortát, szigorúan xilittel, még a lekvár is xilites volt! Nagyon finom lett, mindenkinek ízlett. Este beszélgettünk, szombaton elmentünk sétálni, mivel gyönyörű idő volt. Igaz, hogy dr. B. 4 hétig tiltotta a sportot, de azért egy picit rollereztem. Tök jó volt!
 Szülinapomra d.-tól kaptam egy szuper fülhallgatót, AKG márkájút. Most már nem hallom a buszt reggelente, ahogyan zörög-zajong. Anyóséktól pénzt kaptam plusz egy tök jó körömápoló cuccot, reszelővel, ollóval...stb.

Tegnap volt egy megbeszélés a munkahelyemen, ahol arra tértünk ki, hogy meddig maradok, mert a kolléganőm mellé kell akkor valaki mást tenni. Tudniillik mi párban dolgozunk. Úgy saccoltuk, hogy márciusban még vagyok végig, addig úgysem lesz leszívás, beültetés. Jó lenne addig belehúzni a munkába, hogy ne hagyjam szarban a kolléganőmet.

Itt a tavasz, nagyon jó érzés élvezni a napsütést, az illatokat és a madárcsicsergést!

6 megjegyzés:

  1. Én is SOTÉ-s vagyok (még, bár 20.-ára időpontunk van a Kaáliba), ugyanúgy bromit szedek mint te. Az első két hét eléggé rossz volt, de utána fokozatosan szokott hozzá a szervezet és nem küzdött ellene. A 2. hónaptól sokkal jobb volt.Amit viszont kifigyeltem, hogy én nem tudok mellette inni, még egy pohár bort sem, mert hányingerem lesz. Ha durvák a mellékhatások, akkor felezd le megint az adagod, vagy még ne térj rá a félről az egészre. Szurkolok, hogy 20-án minden rendben legyen :-)

    VálaszTörlés
  2. U2, szia :)
    miért mész át a Kaáliba?
    egész jól elvagyok a Bromo-val,csak székrekedésem van tőle :\ hnap kéne emelni az adagot, de szerintem várok még..

    VálaszTörlés
  3. Ez igazából dr. M-en fog múlni. Nem érzékelem, hogy haladnánk, de nálam azért más mint nálad. Akkor megyünk át, ha nem térünk át a lombikra.Ha a SOTÉ-n is az lesz a következő lépés, akkor nem váltunk intézetet egyelőre. A SOTE kicsit egyhelyben topogós és sok mindennel nem törődnek (pld. számos vizsgálattal amit más intézetek kérnek). De ezt leszámítva nincs vele bajom amúgy :-) Még dr. M-t is bírom :-)

    VálaszTörlés
  4. Szerencsés vagy hogy csak ennyit érzel a bromitól :-) Ez a mellékhatás nálam is volt és van is....pedig már december óta szedem...

    VálaszTörlés
  5. Kedves vagy hogy érdeklődsz :-) Lassan közzéteszem róla a bejegyzésem...

    VálaszTörlés