2016. február 1., hétfő

10 hónap es 12 nap

Cs.

Mindenevő kislány vagyok, szeretem a pocakom, a finom falatokat hümmögéssel jelzem anyának, altalaban minden kanál után. Irtó édes ez a hang. Önállóan még nem iszom a csőrös pohárból, de mar próbálgatom. Anya szerint még arra nem jottem rá, hogy hátra kell kicsit hajtani a fejem, hogy ne csak levegot szívjak, hanem jöjjön is belőle valami. Napok kérdése. 
Megtanultam tapsolni, puszit adok, integetek, ha anya fintorog, grimaszol, utánzom. Most tanulom, hol van az okos fejem. ( néha már megtalálom) 
Kedvencem a kukucs játék, anya strandkendőjével, egyszerűen nem tudom megunni! De amikor olyan vicces, nemigaz? :) Lauval is szoktam játszani, de izgibb, ha felnott is jelen van, mert kell hozza a " hol van Cs. baba? Hát itt van!- felkiáltás. Amikor rajtam van a kendő, hangosan visitok, mert alig varom, hogy kibújjak alóla. Ha anya is be bújik a rejtekhelyemre, a kendő alá, az az igazi móka. Extra mód visitok, nevetek. 
Már önállóan, segitseg nélkül fel állok, es szepen guggolva leülök. Ha fogják a kezem, megyek pár lépést. Szívem szerint allandoan ezt gyakorolnám! Kapaszkodva akárhová eljutok. Baromi büszke vagyok magamra emiatt, majd kiugrok a bőrömből, ha sikerelélmenyem van. 
Apa nyomtatójának a szervízelése az én feladatom, amelyet nagyon lelkiismeretesen, minden nap elvégzek. Ha gond van, szerelgetem egy kicsit. 
Mindig elveszem Lau játékát, de rendes tesó, nem szokott balhézni miatta. Szeretjük utánozni egymást. :) 
A pelenkazast, öltözködést utálom, de mivel az emésztésem igencsak rendben van, ezert naponta jó sokszor nyaggat ezzel anya. Altalaban menekülőre fognám...
Kedvencem még a vonatozás. Anya vett egy gurulós tároló dobozt, hogy majd abba mindenfélét bele pakol. Ugy alakult, hogy mi használjuk vonatközlekedés céljából. Mind a ketten beleférünk, én ülök elől, hugi hátul, anya meg gyorsan tologat minket, közben csihuhuzik. Apa azt mondta, ha az egyik babàt is magunkkal visszük, olcsóbb a menetdíj, ezert néha más is utazik velünk. 

Ez vagyok én: 





L. 
Az ételeket illetően igencsak szkeptikus vagyok, no meg valljuk be, elég uncsi tevékenység. Igy sokszor forgolódok, inkabb nézelődők, de azert eszem is. Igazából menet közben rájövök, hogy anya egesz jól főz és változatosan. Vicces lány vagyok, néha fel dobom a tíz órait egy jo kis tüsszentéssel. Látnátok anya képét, amikor telibe küldöm egy kis meggyszósszal. :) 
Csőrös pohárból önállóan iszom, én is adok puszit, integetek, és tudom, hol van az okos fejem. 
A kukucs játékot én is szeretem, de azert hamarabb megunom mint a tesó. Ha anya kérdezi, hol van Popó ( a hernyó), akkor elindulok és megkeresem. Különböző nagyságú kaspókat egymásba pakolgatom, ezt ugy tanultam meg, hogy anya mindig mondta: tedd bele. 
Zeneimádó vagyok ( biztosan apától örököltem) , tegnap is egy jazz koncertre kapcsoltam a tévét. A távirányító nagy kedvenc ( már amikor hagyják, hogy kezembe vegyem) altalaban megkeresem a mesecsatornát és ott hagyom. Minden nap nézünk egy kis duck tévét, érdeklődéssel figyeljük, más nem erdekel a tévében.
Mozgásban a nővérem kicsit ügyesebb, de mindig ott vagyok a nyomában egy ket nappal. Én is állok, akárhová eljutok, lépegetek. 
Nagy mókamester vagyok, szeretem a huncutkodást, elmélyülten tudok játszani. 
A Pelenkázás nekem sem a kedvenc időtöltésem, meg tudom makacsolni magam, és akkor hisztizek, menekülök. Szegény anya, most vett egy csomó pelenkát akciósan, azt hiszi sokáig elég lesz. Haha. :)
Napom fénypontja, amikor apa hazajön a munkából, ilyenkor már nagyon türelmetlenek vagyunk, alig várjuk, hogy velünk foglalkozzon. 
Van egy kedvenc nyuszim, mindig vele alszom el, nagy segítségemre van. Szeretem. 
Gagyorászunk baba nyelven, meg néha felnott nyelven is, olyanokat mint mama, baba, pá.

Egy fotó rólam:



Írunk még, csak lassan kész az ebéd, már megint enni kell! Reméljük, anya délután elvisz minket sétálni, azt is nagyon szeretjük. 
:*

5 megjegyzés:

  1. Szuperek! Nőljetek szép nagyra Ti is!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj imádnivalóan cukik. És ez a csini öltözék mindkét csajszin!

    VálaszTörlés
  3. Oh, jaj! Ikresseget akarok :-) Gyonyoruek!

    VálaszTörlés
  4. Csuda helyesek :) és tényleg vagányak a szerkóik :D

    VálaszTörlés