2015. december 2., szerda

A valóság

A valóság az, hogy hiába vettem hetvegen egy csini sapkát meg sálat, ha nincs mihez felvenni. Hova is mozdulok ki napközben? Hát a gyerekekkel sétálni, ami ugy nez ki, hogy Juj már indulni kellene, mert most álmosak, mert egy óra múlva éhesek lesznek. Gyorsan kirakok az overált, plédet, tisztába teszem, fel öltöztetem, jaj, pont most kakilt az egyik, es persze a masik is. Még egyszer Pelenkázás. Basszus, meg sem fésülködtem, a farmerem leettem, a cipőm koszos. Sír a gyerek, sír a masik is. Gyorsan gyorsan, csak ezek a szavak zakatolnak a fejemben. Jol van, nem kell fésülködni, majd a sapka eltakarja, farmert azert átveszem, hoppá, nyitva maradt közben a bejárati ajtó, nehogy a szomszéd most jöjjön erre. Na de melyik kabát? Szövet kabátban nem megyek sétálni, koszos a cipőm, meg ez nem az a táska...akkor marad valami sportos kabát, na de ahhoz meg hogy megy ez a sál?! Sehogy. Sál marad, sapka velünk jön, mert fésûlködni már nem volt idő!!!

9 megjegyzés:

  1. :D ez nagyon jó bejegyzés. Egy gyerekkel is ilyen az elindulás :)
    Én ha megyünk aznap bármerre akkor "szépben" vagyok, ellenkező esetben zokni-szandál. Na azért az nem.

    VálaszTörlés
  2. :D ez tényleg aranyos volt:)) Barátnőm is többször szabadkozik, pedig szerintem nem kéne. Egyszer találkoztam egy kisgyerekes anyával, aki totál kifordítva vett fel egy tök szép, csini inget annyira sietett és észre sem vette pedig tiszta feltűnő volt, csak gondolom, annyira el volt foglalva a gyerekkel, hogy ő észre sem vette:) Nekem amúgy az olyan cuki volt:)

    VálaszTörlés
  3. Igen pont ezt akartam mondani hogy én ezt egy gyerekkel is elő tudom adni. :-)
    Nálunk a szezonon kívüli cuccok mind jól el vannak pakolva mert nem férnénk el a normál szekrényeinkben és én - bár sokáig terveztem - de nem vettem elő a téli ruháimat. Egy dzsekim és egy bakancsom van elővéve, pedig több szép csizmám is van, de azt mondtam nemrég hogy már nem is vesződök vele, kihúzom a telet így, mert visszapakolni sem lesz időm úgysem.

    VálaszTörlés
  4. Ezen nagyon jot derultem :-) A "gyorsan, gyorsan" nalunk is slager, foleg most, hogy ezer reteg ruha mindkettonkon, plusz hordozas :-\ Az valami eszbonto, kicsit gyakrabban hagy el a turelmem, mint nyaron egy szal ruhaban :-D
    En probalok csiniben nyomulni, de ezt hiaba eroltetem, ha mar a celallomason veszem csak eszre a 40 fokon nem tavozo sutotokos almat a vallamon. Tok gaz! A sapka-haj kollaboracio azonban nalunk is abszolut jelen van :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a sütőtök csúnyán megmarad. Nálunk még sláger az aszaltgyümölcsös köpés is.
      Nektek nem tépkedi a hajatokat? Veszi le a szemüvegeteket (már ha van)? Mert nálunk még ez sláger, mindig nagyon ziláltan érkezek meg bárhova is.

      Törlés
    2. Ó, dehogynem! Nem elég, hogy hullik, még ők is tépkedik. Volt kb harom hét, amikor minden nap, minden egyes odahajolásnál, vagy kézbe vételnél azonnal elkapták a hajam es amit nem szégyelltek...szerencsére múlónak tűnik ez a tarthatatlan állapot. Még ma is húzzák, de már ritkábban.

      Törlés
    3. Nekem a szemüvegemet egyáltalán nem bántják, érdekes. Egyik sem bántotta. A hajamat azt tépkedték egy darabig, az első után le is vágattam, de már nem tépik.

      Nálunk a férjem csinálta azt, hogy kitalálta, hogy ha mondjuk 12-re kell valahova érni, ahová 30 perc az út, akkor elég, ha 11.30-kor elindulunk. Mondom, persze, elég, de ahhoz, hogy 11.30-kor valóban elinduljunk nem elég 11.30-kor nekiállni készülődni.:-)) Még a mai napig nem tudja felmérni.
      Mióta visszamentem dolgozni én nagyon figyelek arra, hogy "csini" legyek, jól érzem magam tőle, hogy végre a magasabb sarkú cuccok, kényesebb ruhadarabok is előkerültek. De ahogy haza érünk bizony le kell vetnem a szép harisnyákat és felsőket.:-)
      Nekem amúgy télen az volt mindig a szűk keresztmetszet, hogy nagyon tudtam fázni. A korábbi "csini" ruháimban egyszerűen szétfagytam a szokásos 1,5 órás, vagy hosszabb kintlétünk alatt, így vettem egy dszekit, ami alág még jó sok réteget is fel tudtam húzni és egy jó meleg bakancsot, valamint termo kesztyűt.:-)

      Törlés
    4. Hú, hajtépés már nálunk is van, ergó mindig van egy hajgumi nálam, ha mégis merészkednék kiengedni. De ha folyton copfot viselek, megfájdul a fejbőröm és fejem, pedig nem kötöm szorosra. Szemüvegleszedésnek nem fogok örülni, mert igen szarul látok nélküle :D

      Törlés
  5. Ez cuki bejegyzés volt, ismerem minden sorát érzéssel. Most tértem vissza egy gyors gyógyszertári és bolti célállomású sétából, ziláltan, izzadva, meg nem fésülködve, a fogmosás és gyors csizma- és kabátfelvétel idejére már kiraktam őket a teraszra. De rohannom kellett körbe zárva az ajtót mert már zengett a terasz. Visszafelé bekakilt a kisfiam, a lányom odafelé többször sírt. És most is felváltva és még nem ebédeltem meg teljesen, pedig ők igen :)

    VálaszTörlés