2015. december 4., péntek

Katyvasz

Az alapszitu az, hogy pisilnem kell. Elindulok a wc felé, de eszembe jut, hogy előbb inkabb gyorsan berakom a ruhákat a mosogepbe. Igen ám, de útközben meglátom, hogy nagyon poros az egyik polc, amit elérnek a gyerekek. Oké, gyorsan letörlöm, aztán jöhet majd a mosógép, ruhák, pisi. A törlés végeztével kimosom a rongyot, és meglátom, hogy ott vannak a tegnapi kajás előkék a szennyes tartón, bele fog száradni, ezert csak gyorsan kiöblítem, aztán jöhet a mosógép ruhák, Ja és pisilnem is nagyon kell. Kiteregetem az előkéket, ahogy jövök be, eszembe jut, hogy basszus, mar vagy fél órája hallottam, hogy kakil a gyerek. De melyik is? Gyors bekukkantás, igen, mindehol kaka van. Oke' ezt még ki szedem, milyen anya vagyok már, hogy rendszerint hagyom ücsörögni a gyereket a kakiban, mert elfelejtem, hogy kakilt. Hm. 
Kaka kiszedve, közben korog a gyomrom, errol eszembe jut, hogy tízórai ido van, le kell reszelni az almàt. Majdcsak eszek én is utána. Oké, ez is megvan, gyerekek megetetve, kiviszem a tálkajukat, útközben meglátom, hogy a ledobott pelus ok a gyerekszoba közepén vannak. Na jó, amíg azokat kidobom, lerakom a tálkákat a cipősszekreny tetejére. Kidobom a pelusokat, és végre elmegyek pisilni. 
Hát valahogy îgy.

1 megjegyzés:

  1. Jaj én is így szét vagyok esve mostanság.
    Már gondoltam arra hogy egy napi tervet kellene csinálnom (csak úgy a fejemben) hogy akkurátusan hogy megyek végig a feladatokon mert így tripla idő és dupla fáradtság.
    Ja és pont nemrég talátam a kanapé alatt egy használt pelust, szerencsére csak pisis volt.
    És már úgy is jártam egyik reggel, hogy a kávésdobozból elkezdtem kanalazni a cumisüvegbe a kávét hogy 30, 60, 90. Ott szerencsére leesett hogy mi van és nem kapott Zselyke tejeskávét reggelire. Na akkor hogy felpörgött volna...

    VálaszTörlés